torsdag 8 oktober 2009

Idag blir det HC.

Japp, jag och Mikaela har kommit överens om att gå på Raised Fist ikväll, Det kommer bli AWESOME som alltid. Jag har typ sett dom 5 gånger nu tror jag. Men det gör ingenting, dom har precis släppt en skiva. Så man kan inte missa detta. Dom lär ju köra massa nya låtar och sånt. Men jag tycker nästan att dom äldre låtarna är bättre. Svårt att säga. Har faktiskt inte hunnit lyssna så mycket aktivt på den nya. Ska se till att göra det. På turnen eller något. Vi får la se.
Vi hade problem för ett tag sedan när marionette skulle lägga upp låtar på myspace. Warner hade tydligen copyright på dom. Men sedan kom det fram att vårt skivbolag ligger under Warner och att det hade skett misstag i kommunikationen mellan dessa parter. Det ordnar sig nog ganska snart hoppas jag på.
Men gött, Raised Fist med Mikaela idag. Ska bli riktigt roligt. Tar nog någon öl också. Det kan man inte tacka nej till.
ha det gött.

Ciao.
- M<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar