lördag 10 oktober 2009

Möbler+Sjukling+Fika

Igår möblerade jag om hela mitt rum, det blev riktigt bra. Mycket mer yta att röra sig på. Vilket är 100% awesome, då jag tyckte att min förra möblering var värdelös. Det var så trångt då liksom.
Idag händer det inget speciellt, jag, min älskling och min mor ska snart gå ner till Ica och handla någonting. Vad vet jag faktiskt inte. Men antagligen någon slags fika. Jag ändrade om i min ljudanläggning lite. Det var värt, för det blev så jävla mycket fetare ljud. Mums på mitt ljud.
Jag tror min flickvän är lite sjuk dock. Det är mindre kul, jag hoppas hon kryar på sig snart. Jag ska göra mitt bästa för att få henne kry, genom KÄRLEK! <3 haha.
vi kollade på Idol igår, hon som åkte ut var värd det. Det är inte det att hon inte kan sjunga. Det är bara det att hon valde helt JÄVLA fel låt. Så det bidde inte bra alls.
Min favorit är calle, om han nu hette så. Jag minns inte. whatever.

hejdå!
- M<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar