tisdag 8 september 2009

Bra dag idag.

ojoj, idag har det varit en bra dag. Jag och Mikaela har varit nere på stan och träffas Julian och Emil. Vi drack varsinn öl. En ekologisk öl, mycket bra då jag tycker om mijön och försöker göra så mycket jag kan för att inte få den att bli sämre. men det går ju inte så bra, om en person gör något så händer det ju inte JÄTTE mycket. Men det är nog fler än jag som gör det. Vi får väl se vad som händer inom nästa 50 år, jag tror att allt kommer bli skit pga av alla är dumma och måste ha c00la stadsjeepar och sånt. Å andra sidan vill jag också ha en. Men det är väl inget att tänka på, jag ska nog ta en BMW istället. En automatväxlad.
Vi träffade Mikaelas morbror nere på stan också. Vi tog några öl med han också vilket var riktigt trevligt. Öl är gott i min värld.
Just nu sitter jag och Mikaela och kollar på Andra Avenyn. Eller det är rättare sagt Mikaela som kollar, Andra avenyn är inte direkt min kopp av te. Men jag klagar inte. Och om jag gör det så klagar jag bara på alla värdelösa skådespelare som spelar i serien. Speciellt hon som har svarthår och har en bäbis. fruktansvärt. usch.
Men det är väl coolt att spela i andra avenyn? haha.

Imorgon ska vi nog dricka lite mer öl på Cheers and Beers. Det är afterwork så det blir öl för 34 kr och gratis mat. Riktigt riktigt sweet. Hoppas att det blir lika trevligt som jag hoppas på att det blir. Julian fyller år imorgon. han blir artonår. Så han blir en riktigt gammal grabb. Kan köpa egna cigg och whatnot i affären. sweet alltså.

Innan det värdelösa andra avenyn så kollade vi på idol, och där hittar jag glädje. Musik är riktigt mumsigt. Och det är riktigt roligt att kolla på alla som är helt kassa. Det är även RIKTIGT roligt att kolla på alla som är riktigt bra. Någon som hette Jon var skitgrym.

Förresten så har Marionette startat en blogg på rockspot.se, gå in och kolla på den. Jag och Anton skriver där dagligen. http://www.rockspot.se

Nej, nu ska jag vara lite social med min kvinna. SOM JAG BTW ÄLSKAR! <3
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar