måndag 7 september 2009

Veckoplanering m.m

Jadu, då har man varit nere på min gamla gamla högstadieskola och hamnat i vikariepoolen. Känns riktigt bra faktiskt. Nu kan man förhoppningvis få lite pengar i plånboken! Jag var lite korkad dock för jag gick ner kl 12:00 och då har ju alla lunch. Så jag fick vänta där ett bra tag innan jag fick pratat med den personen som jag skulle prata med. Helt okej dock för jag träffade på Ola som är min gamla musiklärare. Han är en trevlig prick så det var kul att tjöta lite skit med han innan.
En annan grym grej också är att jag förhoppningsvis ska ha lite "småansvar" över skejtlokalen i bollebygd. Dom behöver någon som dom kan vända sig mot och hjälpa dom hålla ordning och sånt. Kan bli ball, jag hoppas jag får pengar för det också! Men antagligen kommer jag inte få ett piss för det. Vi får väl se, kan ju alltid hoppas!
idag ska jag äntligen få tillbaka hundskålen som lilla Anna har snott. Det ska bli bra för min hund kommer nog verkligen trivas mer i att käka i den skålen. Vi får väl se.
Just nu kände jag att allt verkade väldigt osäkert på mitt inlägg. jaja, det är det inte.

Vad händer i veckan?
Måndag (idag): åka hem till Mikaela och vara där.
Tisdag: Fortsätta att vara hos Mikaela.
Onsdag: Fira Julius för han fyller 18 år.
Torsdag: Fota As You Drown och ha fett roligt.
Fredag: Ta det chill, kanske bjuda hem lite folk.
Lördag: Gå och träffa Ralf och kolla på deras akustiska spelning på Shock.
Söndag: Mammi och Pappi kommer hem ifrån Thailand. DET KOMMER BLI AWESOME!

nu vet alla vad jag ska göra. riktigt coolt alltså.
nu sticker jag ifrån datorn!
CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar