söndag 6 september 2009

Oh yeah!

Idag ska jag åka in till stan för att göra någon intervju med bandet. Det ska bli ganska roligt, jag hoppas på det bästa. Sedan ska jag och Mikaela åka hem igen och chilla på livet och njuta av varandra. Jag hoppas det blir lika awesome som det brukar vara.
Mer om i fredags:
jodå, det var kul. men vissa personer förstår ju tydligen inte när man skojar och spexar lite. Vilket är jävligt synd. Vissa personer förstår heller inte att våld inte löser några problem. skit samma.
jag har töjt upp till 20 mm på mitt öra nu iaf, vilket är skönt för jag har viljat ha det länge. Så nu har jag det äntligen på båda öronen! Visst, det svider lite. men skit samma. Det får man ta. och just det, min nya gaddning läker ihop fint!
mikaela var underbar och ställde sig och gjorde hemgjorda köttbullar till mig som jag käkade till frukost, det var RIKTIGT mumsigt! även fast hon inte blev nöjd. jag blev det i alla fall!

nu måste jag springa ut med min vovve innan jag drar vidare till göteborg city.
ha det gött alla.
ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar