fredag 4 september 2009

Partaj!

Yo.
Kändes bra att Mikaela kom till mig igår. Bara så ni vet! Såg att 10 st hade läst min blogg, yes! bättre än noll! jag funderar på att byta till blogg.se bara för att folk går verkligen in och läser där. Men nä, jag får helt enkelt börja jobba på att promota min blogg
. Fast å andra sidan skriver jag inte om något intressant. eller jo, det gör jag nog visst.
Idag kommer det bli nice, det kommer hit massa folk
. Vi ska dricka öl och ha det gött. Som man brukar ha det när man dricker öl. Ganska mycket folk som kommer, men det ska bara vara chill. Så det kommer inte vara något party man kan trasha direkt.
För er som undrar så har jag lärt mig en asgrym låt på
gitarr, kan hända att jag skrev detta igår. Jo, nu minns jag att jag gjorde det. Men istället för att göra det besvärligt för er så lägger jag upp videoklippet här:



Den är riktigt läcker den låten alltså. jag spelar den såklart inte lika bra som han, men jag jobbar fanimej på det!
Både jag och Mikaela är nygaddade så jag hade tänkt att ta en b
ild på det nu och lägga upp. Vänta lite..

5 minuter senare...


Sådär jag, det blev ganska najs alltså. Mikaelas (<3) fötter blev asnajs tycker jag. Nåväl, här har ni en bild på en vattenpipa också. Varför inte liksom?


hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar