torsdag 3 september 2009

REGNET ÖSER NER.

Jag väntar på att det ska sluta regna lite så jag kan gå ut med min hund, det spöregnad verkligen. och det suger enligt mig. Idag gaddar sig min flickvän och hon tycker det blir fint, jag är sjuktpepp på att se det. och det får jag ju faktiskt göra om ett tag också!
Vad gör jag annars?
jo, jag håller på att lära mig en sjukt svår låt på gitarr. Det är med john butler trio, låter heter ocean. Sök på den på Youtube så får ni höra den. Låten är sjuktfin så jag hade tänkt att spela för Mikaela sedan och dedikera den till henne, för mikaela är sjuktfin också! Min hund håller på att springa runt där uppe nu så det är bäst att jag ger henne lite krubb och sed
an går en promenix med henne.
Förresten så är jag stolt över att jag lyckas skriva i princip varje dag på denna bloggen. wiho för mig!
Dags att mata vovsingen.
önska mig lycka till!

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar