onsdag 7 oktober 2009

HC.

Hej på er igen. Fan, jag sitter och lyssnar på Raised Fists nya skiva, den är faktiskt riktigt bra. Jag ska snart upp och spela lite Wii. Lira lite tennis är alltid bra. Igår så var jag ju somsagt på ge-kås. Blev lite besviken för dom hade typ inget i min storlek. Men jag fick tag i en tröja och en skjorta. Slips köpte jag också! men det var alltid något. man ska försöka se saker så positivt som möjligt.
Mikaela är på ABF och jag sakna henne. Det är konstigt det där alltså. Att man kan sakna någon så fort. Men men, jag är glad ändå! Det är jag nästan alltid.
Vi har fått en ny replokal, så jag vill egentligen flytta in i den imorgon. Får se om dom andra i bandet kan. Hoppas det! Våran nya skiva har släppts. OCH vi fick en helt awesome recension i GP idag.
LÄS OCH NEWT!

puss.
- m <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar