tisdag 6 oktober 2009

JOBB OCH GEKÅS!

Tjenare alla.
Igår blev det roliga nyheter! Jag fick ett jobb, som jag kommer tjäna fett mycket pengar på. Jag kommer spendera allt på mikaela typ, jag gillar att vara givmild. Men jag ska köpa lite skit till mig som jag vill ha också. Det är på Midvoice, det är ett telemarketing företag som gör affärsrelationer mellan företag. Ska bli SKITKUL, jag är RIKTIGT PÄPP!
Så idag blir det till att gå ut och fira detta. Hur? jo åka till gekås och shoppa lite. det skadar aldrig, och gekås är fan det ända stället jag gillar att shoppa på. ALLT på samma ställe. klockers!
Om någon vill fotas, hojta till! är sugen som fan.

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Min pojkvän jobbade med det.. Du vet att de oftast blåser sin anställda typ va?

    SvaraRadera
  2. Branschen har dåligt rykte men vad jag förstått så är Midvoice ett riktigt bra företag, har haft en vän som jobbat där så lycka till!

    SvaraRadera